Kovovýroba


​Zakázková činnost

  • dělení materiálu
  • vrtání, soustružení, frézování
  • svařování v ochranné atmosféře

Ocelové konstrukce

Ocelové konstrukce navrhneme, vyrobíme a dodáme na míru vašim požadavkům.
Výroba a montáž ocelových konstrukcí hal a přístřešků.
Výroba a montáž ocelových jeřábových drah a jeřábů.

Stavebně zámečnické konstrukce

  • vrata a brány, oplocení
  • schodiště, zábradlí
  • krytá stání automobilů
  • vestavby v halách, mezipatra
  • regály, podstavce, stoly






Jeřáby, zdvihací plošiny

Jeřáby a zvedací plošiny navrhneme a vyrobíme přímo na míru Vaším dispozičním možnostem a požadavkům. Každé zakázce se individuálně věnujeme. Provádíme rekonstrukce a modernizace jeřábů a jeřábových drah.

  • Jeřáby mostové
  • Jeřáby portálové
  • Jeřáby sloupové
  • Jeřáby speciální
  • Jeřábové dráhy
  • Dráhy pro kladkostroj
  • Modernizace stávajících jeřábů
  • Zdvihací plošiny hydraulické, mechanické

Zvedáky vozidel

Zvedáky kolejových i nekolejových vozidel.

Zvedáky vozidel navrhneme a vyrobíme tak, aby vyhověli vaším požadavkům

  • Vyrábíme zvedáky kolejových vozidel až do nosnosti 25 t na stojan.
  • Soupravy zvedáků dle požadavku investora variabilně až do 12 stojanů na soupravu
  • Na požadavek investora můžeme zvedáky vybavit elektronikou s vyrovnáváním výšky zvedáků s přesností řádově v milimetrech

Provádíme generální opravy a rekonstrukce stávajících souprav zvedáků kolejových vozidel.







Polohovadla

Vyrábíme svařovací a jiná polohovadla dle přání zákazníka na míru jeho požadavkům, z hlediska:

  • nosnosti (v řádech od několika málo kilogramů do několika tun),
  • rychlosti pohybu,
  • možností pohybu (např. zdvih a rotace okolo dvou os), 
  • typu upnutí,
  • rozměrů konstrukce,
  • a dalšího.

Např. polohovadlo 2x2t pro ŽOS Trnava a.s. pro svařování železničních vozu.

Přesuvny, točny, hříže

Točnice a přesuvny se používají k manipulaci s hnacími vozidly nebo vozy. Pohon těchto zařízení je zajištěn dvojicí pohonných jednotek napájených frekvenčními měniči. V případě osazení vrátku je rychlost navíjení lana opět řízena frekvenčním měničem. Zajištění polohy točnic a přesuven je řešeno hydraulicky poháněným závorováním. Obě zařízení mohou být vybaveny kolejovou brzdou pro zajištění stojícího vozidla.

Kabina je zateplená, vytápěná a s dostatečným prosklením pro zajištění výhledu obsluhy. Ovládání může být ruční nebo automatizované s řídícím systémem umožňující automatické najetí na předem zvolenou kolej.




ADECO spol. s r.o.

Komenského 726
560 02 - Česká Třebová

Ochrana osobních údajů

overena firma   spolehlivá firma